Gwarancja maszyn przemysłowych
Poniższa treść gwarancji obowiązuje od dnia publikacji do odwołania
WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI MASZYN PRZEMYSŁOWYCH
- Firma Zimet Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością gwarantuje, że nowo sprzedane urządzenia, są wolne od wad materiałowych i wadliwego wykonania.
- Okres gwarancji na wymienione na fakturze towary wynosi 12 m-cy od daty sprzedaży w przypadku przedsiębiorcy, 24 miesiące w przypadku osoby fizycznej. Okres rękojmi na ww towar wynosi 12 m-cy od daty sprzedaży w przypadku przedsiębiorcy, 24 miesiące w przypadku osoby fizycznej.
- Zobowiązania w ramach niniejszej gwarancji obejmują bezpłatne naprawy urządzenia, dokonywane przez autoryzowany serwis.
- Naprawa w okresie gwarancyjnym powinna nastąpić w terminie 21 dni od daty pisemnego zgłoszenia usterki. Każda naprawa musi być udokumentowana protokołem naprawy, wystawionym przez serwis. Termin ten może ulec wydłużeniu do 28 dni w przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy.
- Gwarancja obejmuje jedynie odpowiedzialność za wady tkwiące w produkcie w momencie jego sprzedaży i w szczególności nie obejmuje:
- normalnego zużycia sprzętu.
- skutków fizycznych i chemicznych uszkodzeń elementów urządzenia, spowodowanych uderzeniami, wstrząsami lub działaniem agresywnych chemicznie substancji lub środowiska.
- wad, wynikłych z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub z przeciążenia urządzenia.
- uszkodzeń spowodowanych podczas dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione lub też przez stosowanie części i materiałów eksploatacyjnych niezatwierdzonych przez producenta sprzętu.
- uszkodzeń spowodowanych nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi i konserwacji urządzenia, a także stosowaniem niewłaściwego oleju.
- uszkodzeń spowodowanych niedopełnieniem przez właściciela obowiązku niezwłocznego zgłoszenia usterki, która możliwa była do zauważenia przy zakupie towaru lub podczas jego późniejszego użytkowania.
- uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej, a także wahaniami napięcia zasilającego.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje:
- czynności takich jak: czyszczenie, konserwacja codzienna, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.
- czynności regulacyjnych urządzenia, związanych z przestawieniem go na tryb wynikający ze specyfiki szytego materiału (np. zmiana grubości materiału, zmiany nici, igieł, wymiana stopek i oprzyrządowania).
- elementów eksploatacyjnych takich jak: płytki ściegowe, ząbki, stopki, oprzyrządowanie dodatkowe, noże i nożyczki obcinające nici, noże i nożyczki odkrawające materiał, chwytacze, osłony ochrony osobistej, taśmy ostrzące i ostrzałki ceramiczne, przewody elektryczne i parowe, grzałki, lampki kontrolne, pasy teflonowe, oraz ich wymiany.
- elektronicznych modułów sterujących uszkodzonych w wyniku niewłaściwego podłączenia oraz napięcia zasilającego urządzenie.
- uszkodzeń powstałych podczas transportu i nie zgłoszonych przewoźnikowi w momencie odbioru.
- Nie jest wadą ani uszkodzeniem czasowe pogorszenie jakości pracy urządzenia, wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów tj. nici, tkaniny itp.
- Do przyjęcia reklamacji i wykonania napraw gwarancyjnych urządzenia uprawniony jest punkt sprzedażowo-serwisowy oraz serwis centralny.
- Maszyna domowa zgodnie z instrukcją obsługi przeznaczona jest do eksploatacji w warunkach gospodarstwa domowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy pod warunkami:
- w okresie gwarancji dokonano pięciu napraw tego samego elementu, a urządzenie będzie wykazywało wady, które uniemożliwiają jego poprawną pracę.
- serwis centralny stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
- W przypadku sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy, Klient ponosi koszty bezpodstawnego zgłoszenia naprawy
- Do przyjęcia reklamacji i wykonania napraw gwarancyjnych uprawnione są wyłącznie autoryzowane punkty serwisowe. Lista punktów serwisowych dostępna jest pod numerem telefonu: 727 364 000
- Po stwierdzeniu usterki należy zadzwonić pod numer 727 364 000. Dalsze wskazówki otrzymają Państwo telefonicznie.
- Serwis centralny: Impall Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K. Dział Serwisu, ul. Pojezierska 95 A w Łodzi, tel. (42) 640 30 13 wew. 116.
- Gwarant: Zimet Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Malinowa 1, 05-140 Jadwisin.